مقالات آموزشی

نکات مهم برای بهبود مهارت بیلیارد

آیا به دنبال تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای یک شبه هستید؟ متأسفانه، بهبود مهارت بیلیارد شما به تمرین زیادی نیاز دارد – حتی حرفه‌ای‌هایی که در حال حاضر در لیگ قهرمانی و بریتیش اوپن بازی می‌کنند، به عنوان مبتدی شروع کردند. با این حال، نکات و ترفندهای کوچکی وجود دارد که فوراً بازی شما را بهبود می بخشد. نکات زیر را به تعداد زیر تکرار نمایید که باعث بهبود مهارت بیلیارد شما می شود.

دست خود را درست بگیرید
یکی از اولین اشتباهاتی که بازیکنان جدید مرتکب می شوند این است که چگونه چوب بیلیارد را نگه می دارند . اگرچه ممکن است داشتن یک دست محکم تر به نظر طبیعی باشد، اما در واقع دقت شما را کاهش می دهد. می تواند باعث بالا رفتن لبه چوب شود و ضربه مستقیم را سخت تر کند. گرفتن محکم همچنین احتمال پریدن توپ از روی میز را افزایش می دهد.

درک زوایای
برای اینکه بتوانید هر توپ استخری را گلدان کنید ، باید ریاضیات را بدانید. زوایا، به طور خاص. برای هرکسی که فکر می‌کرد بعد از ترک مدرسه دیگر هرگز هندسه را نخواهد دید، متاسفم، اما این بخش بزرگی از بازی است. هر چند نگران نباشید، در واقع نیازی به انجام هیچ کاری نخواهید داشت، فقط آن را درک کنید.

برای اینکه بهتر با توپ ها آشنا شوید، چرا توپ های تمرینی تهیه نکنید ؟ Ultimate Training Ball دارای ساختار توری سبز رنگی است که به شما نشان می دهد کجا توپ را بزنید و کجا قرار است برود. نشانه‌های قرمز پیشرفته‌ای برای کمک به چرخش کناری وجود دارد. درک این توپ Cue 1 7/8 Aramith Pro Cup آسانتر است، زیرا دارای 6 نقطه قرمز بزرگ برای موقعیت ضربه زدن و چرخش نشانه است.

بیاموزید که بدن خود را هماهنگ کنید
هنگام گرفتن عکس، ایستادن صحیح مهم است. شما نمی خواهید به طرز ناخوشایندی بر روی میز بیلیارد بالا بروید و به سختی می توانید تعادل خود را حفظ کنید. برای هم ترازی مناسب، چشم ها، سر، بازو و نشانه شما باید در یک راستا با توپی باشد که می خواهید ضربه بزنید. سعی کنید سر و گردن خود را پایین نگه دارید. تمرین همراستایی خود را تا زمانی که به حافظه عضلانی تبدیل شود و به طور طبیعی به سراغ شما بیاید ادامه دهید.

یاد بگیرید که چگونه به آرامی ضربه بزنید
همه چیز خوب و خوب است که حالت و تراز صحیح داشته باشید، اما اگر به محض حرکت بازوی شما همه چیز از کنترل خارج شد، باید روی ضربه خود کار کنید. حرکت دادن بازو در هنگام ضربه یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که مبتدیان مرتکب می شوند، بنابراین مطمئن شوید که بازوی بالایی و پایینی هر دو به درستی در یک راستا قرار دارند. حرکت ایده‌آل ضربه اغلب به‌عنوان یک حرکت آونگ مانند توصیف می‌شود که هنگام گرفتن چوب، دست ضربه شما مستقیماً زیر آرنج شما قرار دارد.

به تمرین با سرعت ها و نیروهای مختلف ادامه دهید تا ببینید چگونه بر حرکت توپ تاثیر می گذارد. به هر حال، چقدر محکم به توپ ضربه می زنید، می تواند مسیر آن را کاملاً تغییر دهد.

یک پل قوی ایجاد کنید
پل شما دست غیر ضربه شماست که برای هدایت چوب روی میز قرار گرفته است. این می تواند هر ضربه ای را ایجاد کند یا شکسته شود، بنابراین مهم است که بدانیم چگونه آن را درست انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *